Abonare Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu cele mai avantajoase reduceri si cele mai tentante oferte promotionale!

 
ABONEAZA-TE
 

Fidelizare

Alege sa fi membru in Le Club Accorhotels si poti beneficia de oferte speciale si reduceri in toate hotelurile grupului Accor din lume.

Vezi cum devii membru

DEVINO MEMBRU
 
 
Cum pot rezerva online o camera?

Rezervare online: introduceti orasul in care doriti sa faceti rezervarea, selectati perioada de sedere in hotel, dupa care apasati butonul de cautare. Se vor selecta automat hotelurile disponibile din orasul dorit, la fel si camerele in functie de criteriile selectate.

Gasiti un hotel pe harta noastra interactiva: selectati tara in care doriti sa ajungeti si vi se va deschide automat o harta a acesteia cu toate hotelurile Ibis. Este un motor de cautare in special pentru cei care nu au un oras fix in care trebuie sa ajunga si nu isi cunosc exact perioada de sedere.

Rezervare express: acest tip de rezervare se poate face in doua moduri. Primul este prin linia telefonica express, numar pe care il gasiti pe pagina fiecarui hotel, iar al doilea este utilizand codul de rezervare express, pe care il gasiti pe aceeasi pagina personala a hotelului.

Hotelul in care doresc sa fac o rezervare nu este afisat

Daca un hotel nu este afisat, inseamna ca nu este disponibil in perioada selectata… in general acest lucru se intampla atunci cand hotelurile sunt rezervate in totalitate.

Daca va confruntati cu o astfel de situatie incercati sa cautati un alt hotel in apropiere de cel dorit sau sa schimbati datele de sedere.

Care este ora maxima la care mai pot face o rezervare?

Daca doriti sa faceti o rezervare pentru aceeasi zi, trebuie sa fie neaparat facuta inainte de ora locala 18:00, de unde este situat hotelul. Pentru urmatoarele zile puteti face rezervare la orice ora din zi sau din noapte.

Cate camere si pe cat timp pot rezerva online?

Serviciul online ofera posibilitatea de a rezerva maxim doua camere, pe maxim 7 nopti consecutive. Daca aveti nevoie de mai multe camere sau mai multe nopti de cazare, trebuie sa faceti o rezervare noua.

Copiii sub 12 ani au sedere gratuita in hotelurile Ibis, daca impart aceeasi camera cu parintii. Suplimentarea camerei cu un pat sau patut este gratuita.

Nu exista niciun supliment de cazare pentru copii care impart camera cu parintii, insa toate camerele au o limita de 3 persoane, iar copii peste 12 ani sunt considerati adulti.

Cum pot fi sigur ca rezervarea mea a fost facuta?

La fiecare rezervare online primiti un numar de referinta care arata in felul urmator: 3H12500, care este o garantie ca rezervarea dumneavoastra a fost facuta.

Daca doriti o garantie suplimentara, puteti bifa o casuta la finalul operatiuni, care va intreaba daca doriti sa primiti confirmarea rezervarii si pe e-mail. Mai mult de atat, puteti vizualiza rezervarea facuta apasand CLICK pe butonul VIEW, pe care il gasiti pe pagina principala de start. Acolo introduceti numarul de telefon si puteti confirma.

Daca nu am primit numar de confirmare atunci cand am facut rezervarea?

Daca s-a intamplat acest lucru sigur ati intampinat o problema tehnica si va rugam sa ne acceptati scuzele. Daca totusi va confruntati cu o astfel de situatie contactati telefonic hotelul.

Care sunt conditiile atunci cand se face o rezervare online?

In momentul in care faceti o rezervare online nu aveti posibilitatea de a alege o camera pentru fumatori sau nu.

Hotelul tine o camera rezervata doar pana a doua zi la ora 19:00.

In caz de intarziere sau de anulare a rezervarii sunteti rugati sa anuntati hotelul.

Daca ati facut o rezervare si nu ati mai ajuns la hotel si nici nu ati auntat in timp util acest lucru, veti fi taxat cu prima noapte.

Pana la ce ora este pastrata o camera rezervata online?

Hotelurile Ibis isi asteapta oaspetii 24 din 24 de ore. In caz ca nu mai puteti ajunge la destinatie, rezervarea se poate anula cel tarziu in ziua sosirii dumneavoastra, inainte de ora locala 18:00.

Daca nu anuntati anularea unei rezervari veti fi taxat cu prima noapte!

Trebuie sa-mi scriu numarul de card pentru a face o rezervare online?

Da. Avem nevoie de numarul dumneavoastra de card pentru a avea o garantie a rezervarii, insa trebuie sa stiti ca toate datele bancare sunt confidentiale.

Exista un risc sa-mi scriu datele cardului pe site-ul dumneavoastra?

Nu. Site-ul nostru primeste datele cardului dumneavoastra criptate. In momentul in care dumneavoastra va introduceti datele cardului noua ne apar ca au fost introduse, insa nu le vedem.

Utilizam unul dintre cele mai dezvoltate si sigure sisteme de tranzactionare.

Pot face o rezervare online dupa care sa sun la hotel sa o anulez?

Desigur. Pentru a usura aceasta operatiune recomandam sa printati confirmarea rezervarii. Acolo aveti toate informatiile necesare si detaliile hotelului.

Cum pot verifica daca exista camere disponibile intr-un anumit hotel?

Foarte simplu, atata timp cat introduceti si datele de sedere in hotel. In cazul in care hotelul este complet rezervat in datele de care sunteti si dumneavoastra interesant veti primi un mesaj in care vi se va recomanda sa cautati un alt Hotel Ibis in apropiere sau sa modificati perioada de sedere.

Cum pot afla preturile la un hotel anume?

Pentru a afla preturile la un hotel anume, trebuie in primul rand sa introduceti datele perioadei de sedere si sa bifati optiunea de “cel mai bun tarif”.

Am pierdut numarul de rezervare. Cum pot vizualiza sau anula rezervarea mea?

Contactati hotelul unde ati facut rezervarea si solicitati informatiile de care aveti nevoie.

Pentru a evita astfel de situatii va recomandam fie sa va printati pagina pe care va este confirmata rezervarea, fie sa bifati optiunea de confirmare prin e-mail, atunci cand faceti o rezervare.

 

Acest site foloseste sistemul de COOKIES pentru salvarea anumitor informatii despre vizita dvs. Utilizand site-ul nostru sunteti de acord cu folosirea acestora. Aflati mai multe detalii.